ח"כ גוטליב: "תפילה היא לא פרובוקציה; זו משילות"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב: "תפילה היא לא פרובוקציה; זו משילות"

ח"כ טלי גוטליב ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם על התפילה שיוזם השר בן גביר: "עצם העובדה שאתם מצרפים את המילה פרובוקציה לתפילה יהודית היא נוראה". על חוסר התמיכה בתוך הממשלה: "מצופה מראשי הממשלה לשמור על כבודם של כל השרים". הסכם שלום עם סעודיה? "אם נצטרך לוותר משהו לפלסטינים זה יהיה הסכם גרוע ביותר"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב התראיינה ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם וגיבתה את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שמתכנן תפילה ציבורית בהפרדה כתגובה לאירועי יום הכיפורים: "עצם העובדה שאתם מצרפים את המילה פרובוקציה לתפילה יהודית היא נוראה. אנחנו בצד של עם ישראל ונמשיך לשים את האוטו-אנטישמיות בקדמת הבמה הציבורית". גוטליב תקפה גם את האופוזיציה: "האופוזיציה מפחדת מהמפגינים. עד לרגע זה גנץ לא גינה את פרעות יום כיפור. זה הזוי".

על חוסר התמיכה המובהק שמקבל בן גביר בתוך הממשלה: "פגיעות עצמיות מאפיין את ממשלות הימין לדורותיהם. סמוטריץ' תוקף את בן גביר מכל הצדדים כמו בגנון. מצופה מראשי הממשלה לשמור על כבודם של כל השרים".

ולסיום, על הסכם השלום הצפוי עם סעודיה: "אם נצטרך לוותר משהו לפלסטינים בשביל השלום זה יהיה הסכם גרוע ביותר. הטענה על העשרת אורניום מגוחכת כי סעודיה כבר יכלה להסתדר לבד מזמן".



0 תגובות